Despre Opera

Impresii dintr-o altă lume

Când muzica trebuie să tacă


Ar fi trebuit să povestesc despre cum au fost Leo Nucci și Elena Moșuc la Iași. Sau despre cum a fost Emma Kirkby la București. N-am ajuns nici la Opera Națională Iași și nici la Palatul Bragadiru. Concertele s-au anulat. Apoi, mergând spre gară, i-am întâlnit pe toți trei. I-am întrebat ce s-a întâmplat. Nu mi-au răspuns. Au început să cânte a cappella un Requiem. Lacrimosa.

M-am trezit; era doar un vis. Realitatea arăta diferit.

Uneori, muzica trebuie să se oprească, iar publicul să tacă și el. Colectiv.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Noiembrie 4, 2015 by in Anunț and tagged .

Cele mai bine evaluate

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 3,542 de urmăritori

Follow Despre Opera on WordPress.com

Despre Opera pe Facebook

